☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

آهنگ های بی کلام و ملایم گوش میدم
و با اینکه قرص های آرام بخشم را خورده ام روی تخت دراز کشیدم و چشمانم را هم بسته ام
ذهن و افکارم آروم هستند به هیچ چیز فکر نمی کنم هیچ جمله ای به ذهنم نمیاد
همهء اتاق غرق در آرامش است فقط من نمیدانم که چرا دریاچهء چشمانم طوفانیست
نمیدانم چرا اشک هایم میریزد با اینکه چشمانم را بسته ام
نکند چشمانم یاد کسی را می کند چهرهء کسی در چشمانم نمایان شده است
تصویر عزیزی را در چشمهایم میبینم خاطراتی از یک دوست
دوستی را میبینم که زمانی او را بسیار دوست میداشتم
اما حال او را اندکی بسیار کم دوست دارم
نه نمی توانم حتی ذره ای دوستش داشته باشم
آخر او مرا تنها گذاشت با اینکه میدانست چقدر وابسته اش هستم
و رفت با آنکه بسیار گفتم تنهایم نگذار
چقدر سخت بود روز جدایی زمانی را می گویم که او بسیار مشتاق بود برای رفتن
راست گفته اند که بسیار سخت است لحظه ای که میگویی و میشنوی دوستت ندارم
چقدر سخت است لحظه هایی که سپری می شود بدون او
وقتی هنوز هم دیوانه وار در اعماق سینه ات لرزشی برایش احساس می کنی
چه ساده عاشق شدم و چه با اشتیاق دوستش دارم
در حالی که او با غرورش پا گذاشت بر احساس من
حتی اگر من مرتکب اشباهی شده بودم اون ...
نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانی ها جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:19

**به خودمان احترام گذاشته و سعی کنیم نسبت به خود برداشت و خودگویی مثبت داشته باشیم.
** نیک بپذیریم که دنیا جایگاه واقعی از دست دادن ها و به دست آوردن هاست و همیشه در ثانیه های آغازینِ به دست آوردن ها، به فکر از دست دادن آنچه به دست آورده ایم باشیم .
** سعی کنیم نقاط مثبت و خوبی های دیگران را در خود ایجاد کنیم و به خاطر نقاط مثبت دیگران به آنها وابستگی زالو مانند نداشته باشیم.
**سعی کنیم به موضوعاتی مانند دوستی مناسب، ورزش ، مطالعه ، دیدن فیلم و سایر علاقه های که برای ما آرامش به ارمغان می آورند بیشتر بپردازیم
.....

بله حرفای شما بسیار خوب و معرکه اس
باید بدنبال چیزهایی باشیم که به ما آرامش ببخشه

از شما خیلی ممنونم دوست عزیز

سهیلا پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:34 http://rooz-2020.blogsky.com/

دلبسته باش اما وابسته نه پرویز جان
وابستگی ذلت میاره و دلبستگی رهایی
اگر عشق برات رهایی نیاره عشق نیست....
اونی که رهات کرده و رها کن تابتونی یه نفس عمیق بکشی...
رهایی رو تمرین کن مهربون...اصلا مابرای همین به این دنیااومدیم....

ممنونم حرفاتون خوب و منطقیه
من خیلی سعی کردم فراموش کنم اما اسمش که یادم میاد قلبم دگرگون میشه .. نمیدونم اما شاید چون کسی جاشو برام پر نکرده اینجوری موندم
دلم میخواد فراموشش کنم اما نمیشه

نادم پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

از آدمها دلگیر نباش . . .
نیش زدن طیبیعتشان است. . .
سالهاست به هوای بارانی میگویند
خراب . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد