☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

بعضی از فضاهای مجازی برای من مثه بهشت زهرا میمونه
دیدن آدمایی که دوستشون دارم و خاطره دارم
اما فقط توی پروفایلشون سکوت میکنم و کامنت های دوستای تازشونو میخونم
و این خیلی برای من سخته چون دیگه ندارمشون
امروز تصمیم گرفتم دیگه توی مکانهایی که قبلا بودم نرم و اونارو فراموش کنم
و دنیایی جدید با آدمای جدید و داشتن دوستای تازه و زندگی بهتری بسازم
من میخوام فراموش کردن و رها کردن آدمایی که رهایم کردن رو تمرین کنم و یاد بگیرم
یه دوست خوبی به من حرفی زد که حرفش خیلی خوب بود
و اون باعث شد من همچین تصمیمی بگیرم
تصمیمی که ممکنه خیلی برام خوب باشه و از اون دوست خیلی ممنونم
نظرات 3 + ارسال نظر
نادم شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:18 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

بر استواری دری چرخیده ام
که هنوز ..
سرگیجه هایش با من ست
پنجره دلم را گشودم
تا هوایی بخورد
اما هوایش..
ناجوانمردانه داغ بود

مهربانی ها جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:25

وابستگی عاطفی با عدم ‌عزت نفس ارتباط دارد. غیر ممکن است که در عین وابستگی‌های شدید احساسی، از عزت نفس بالایی برخوردار باشید. اولین راه حل برای غلبه بر وابستگی عاطفی، آن است که بدون شکنجه و عذاب و تخریب فکری، با مهربانی، عمیقا به‌خودتان عشق بورزید. برای آنکه دوباره به عزت نفس دست یابید نکات زیر می‌توانند مفید باشند :
- هر روز ساعتی را برای خوشحال کردن خودتان اختصاص دهید.
- روی نکات مثبت و موفقیت‌هایتان تمرکز کنید.
- «نه» گفتن را یاد بگیرید.
- به خواسته هایتان توجه کنید.
- به‌نظر خودتان اهمیت دهید.
- در ذهنتان تصویر مثبتی از خود داشته باشید.
- با افراد مثبت نشست و برخاست کنید.
-- از تنها یی تان لذت ببرید.(می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و کارهای مورد علاقه‌تان را انجام دهید: کتاب‌خواندن، گوش دادن به یک فایل صوتی، ورزش کردن، یادگیری چیزهای جدید و یا کمک به افراد نیازمند و ... .)

حتما این کارهارو انجام میدم که واقعا نیازمند این چیزها هستم
همونطور که قبلا اعتماد به نفس بالایی داشتم .. باید دوباره برگردم به همون روزا

از کمک و راهنمایی های خوب شما دوست عزیز خیلی خیلی ممنونم

سهیلا جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 http://rooz-2020.blogsky.com/

بهترین تصمیم رو گرفتی پرویز عزیزم
هرچی که تو به فکرخودت و خوشحالی خودت باشی مطمئن باش خداهم کمکت میکنه و تنهات نمیذاره
کسایی که بهت پشت کردن لیاقتشون همونه که پشت سرت بمونن.حتمن شایستگی تو رو نداشتن...
رهایی فقط تمرین و استمرار می خواد و وقتی این مسائل پیش روی ما میاد فقط برای اینه که بهمون بگه هی تووووووو منو یادت رفته....من رهاییم..همونی که بخاطرش تو این دنیا داری نفس میکشی و ازش غافل شدی....
بله پرویز عزیزم تو فوق العاده و بی نظیری و فقط یکبار به این دنیا اومدی...پس حال خودت رو خوب نگه دار...این یعنی آرامش در دل طوفان عزیز دلم...

ممنونم از حرفای خوب و زیباتون دوست عزیزم
خیلی خوشحالم که دوست خوبی چون شما هست تا بهم کمک کنه و حرفای آرامش بخش بزنه
یادم باشه نه تنها به خودم بلکه به تمام آدما بگم که من اسمم رهاییه
احساس آرامش و رهایی بهم دست داده

از شما دوست عزیز سهیلای مهربون خیلی سپاسگذارم
از خدای مهربون میخوام تا شادی ها و موفقیت های زندگیتونو چندین برابر کنه .. خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد