☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانی ها جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:33

خداوندا
دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست،
با لالایی مهربان خود، آرام کن
تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم…

خدایا دلم را ببین که چقدر آشفته ست
نیاز دارم تاکه آرامشی زیبا داشته باشم
با لبخندی بر لبانم که تا ابد همراه من بماند
و ممنونم از حضور زیباتون

دوست جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:26 http://http://watersense.blogsky.com

خیلی متشکر چقدر موسیقی و فضای زیبایی درست کردین

خواهش میکنم .. ممنونم و خوشحالم که خوشتون اومده
همه اینها برای شادی و خوشنودی شما و تمام عزیزانی که از وبلاگم دیدن میکنن درست شده متعلق به خودتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد