☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

پیشکش میکنم مهربانی را به کسانیکه از دل شکستن بیزارند
و در تمنای آنند که دلی بدست آورند
آنانکه رحمت آفرینند، نه زحمت آفرین
و برآنند تا در زندگی پل باشند نه دیوار
آنانکه دوست داشتنشان را شاید نتوانی نشان دهی
اما عمیقا" دوستشان داری

http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/9/8/404354_573.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
آبجی صبا :) پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 19:47 http://avayeshaparakha.blogsky.com/

سلام . مطالب وبتون جالبو زیبا بود ، خداروشکر ، از شادی شما خوشحال شدم ، ان شاالله که خدا همسر مهربونتون رو واستون حفظ کنه ، تبریک عرض میکنم خدمت شما ، شادیو آرامشتون رو از خدای خوبیها خواستارم ،
مرسی از حضورتون ، زیارتتون قبول و خوشا به سعادتتون ، رفتین حرم آقا امام رضا (ع) واسه آبجی هم دعا کنینا مرسییییی

سلام مرسی ، خیلی ممنونم
و ممنونم از شما بابت حضور پر مهرتون
بله حتما بروی چشم

باران یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:58


خدایت یار تا آندم که از هستی نشان باشد / دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد

ممنونم دوست خوبم... الهى فدات..
آرزو میکنم به همهء آرزوهای خوبت برسى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد