☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

☂☃❤دنیای زیبای قاصدک ها❤☃☂

::::::::: چرا بگیم فرار مغزها بگیم فرار غمها ، بگیمو بخندیمو شادی کنیم متفاوت باشیم کنار هم خوش باشیم

لبخند
نظرات 6 + ارسال نظر
فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 20:26

بله.مرسی.خیلی ببخسیدوممنون از راهنمایت.

خواهش میکنم

فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:33

نمیدونم دوسم داره.ولی میگه دوست دارم.ولی چند هفته یعنی از اول عید تا الان ازش خبری ندارم.حس میکنم فراموشم کرده.اینقدر گریه کردم چشام میسوزه.

من دیگه چیزی نمیتونم بگم .. باید تکلیفتو با خودت روشن کنی
اینجا جاییه که خودت باید تصمیم بگیری و من فقط میتونم راهنمایی کنم ولی نمیتونم دخالت کنم تو زندگیت

فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 19:22

هنوزم دوسش دارم.

اون چی ؟ تورو دوست داره ؟

فاطی یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 13:14

از زندگیم دورش کنم؟خودش داره دور میشه.من حتی نمیتونم فراموشش کنم.این روزا لبخند نمیزنم.

اگر کسی نمیخواد نزدیک به تو باشه پس همون بهتر که دور بشه
فراموشش کن چون اون دیگه بهت فکر هم نخواهد کرد
همیشه باید برای اینجور آدمها یک جایگزین پیدا کنی
لبخند زدن حق مسلم ماست و هیچکس و هیچ چیز نمیتونه مانعش بشه

فاطی جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 23:37

خیلی وقته لبخند نمیزنم اگرم لبخند میزنم مصنوعی هس.

دلیل لیخند نزدنتو پیدا کن
از خاطر و زندگیت دورش کن
لبخند واقعی بزن
این فرمولشه که من به سختی بهش رسیدم

زمزمه باران... شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 18:46 http://www.baran-bahari.mihanblog.com/

لبخند بزن زیرا :
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد . . ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد